اخبار

همکاری مشترک دبیرخانه شورای عالی عتف با انستیتو فناوری AIT

همکاری مشترک دبیرخانه شورای عالی عتف با انستیتو فناوری AIT
نشست مشترک دبیرخانه شورای عالی عتف و انستیتو فناوری اتریش در جهت ایجاد همکاری ‌های بین المللی در حوزه های سیاستگذاری علم و فناوری در هفته جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فنّاوری (عتف)، به منظور توسعه همکاری ‌های بین المللی در حوزه های سیاستگذاری علم و فناوری، دبیرخانه شورای عالی عتف نشستی مشترک را با مدیران بخش های نوآوری و آینده نگاری فناوری انستیتو فناوری اتریش (AIT[1]) در 18 تا 23 آبان سال جاری برگزار می کند.

انستیتوی فناوری اتریش، بزرگ ترین سازمان تحقیقات و فناوری اتریش با ساختار اروپائی است، از طریق تحقیقات و توسعه های تکنولوژیک این موسسه است که نوآوری های زیربنائی برای نسل های بعدی فناوری های زیرساختی در زمینه های انرژی، خودرو، سلامت، محیط زیست، ایمنی و امنیت دیجیتال و نیز سیستم های نوآوری تحقق یافته و ارزش افزوده ضروری برای مشتریان از بخش خصوصی و همچنین از بخش دولتی ایجاد می شود؛ تمامی پروژه ها همراه با آموزش و انتقال فناوری بوده تا بهترین نتیجه عاید مشتریان شود.

هیات مذکور همچنین ضمن بازدید از نمایشگاه و جشنواره بین المللی فناوری های نوپیشرفته منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تبریز از این منطقه و زیر ساخت های فناوری استان آذربایجان شرقی دیدن خواهند کرد.

بازدید از شهرک فناوری قطعات خودرو، شهرک سرمایه گذار خارجی (واحد فناوری نساجی) و کانون توسعه فناوری برق الکترونیک از دیگر برنامه های هیات اتریشی در ایران خواهد بود.



1 Austrian Institute of Technology

 

۱۶ آبان ۱۳۹۵ ۱۳:۰۸
روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف |
تعداد بازدید : ۱۴,۸۹۵