اخبار

در پنجمین نشست هم اندیشی دبیران ستادها؛ برنامه تکمیلی ستادهای دبیرخانه شورای عالی عتف ارائه شد

در پنجمین نشست هم اندیشی دبیران ستادها؛ برنامه تکمیلی ستادهای دبیرخانه شورای عالی عتف ارائه شد
جلسه پنجم هم اندیشی دبیران ستادهای 6گانه دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری با حضور دبیر کمیسیون تدوین و هماهنگی سیاست های علوم و فناوری شورای عالی عتف برگزار شد. در این جلسه، دبیران ستادها برنامه های تکمیلی خود برای نمایشگاه هفته پژوهش را ارائه دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف)، جلسه پنجم هم اندیشی ستادها با حضور دبیران ستادهای دبیرخانه و دبیر کمیسیون تدوین و هماهنگی سیاست های علم و فناوری، روز چهارشنبه 5 آذرماه در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد. در ابتدای جلسه، مهندس مصطفی کاظمی، معاون اجرایی دبیرخانه  شورای عالی عتف، ضمن خوشامدگویی به دکتر فرهنگ فصیحی، دبیر کمیسیون تدوین و هماهنگی سیاست های علوم و فناوری، گفت: مدتی بود که کمیسیون های شورای عالی عتف نگرانی خود را از هم پوشانی اقدامات ستادها با کمیسیون ها و موازی کاری مطرح می کردند، به همین دلیل از آقای دکتر فصیحی خواهش کردیم که بعد از این در جلسات هم اندیشی ستادهای دبیرخانه نیز حضور داشته باشند تا چنانچه برنامه و موضوعی را دارای هم پوشانی با وظایف و اقدامات کمیسیون ها دانستند به ما اطلاع دهند. او ادامه داد: به نظر می رسد که با این رویه، از موازی کاری احتمالی بتوان جلوگیری کرد.

در ادامه هر یک از دبیران ستادهای 5گانه دبیرخانه شورای عالی عتف، با توضیح راجع به اقدامات در دست اجرای خود در هفته پژوهش از برنامه های ستاد مربوطه خبر دادند. بدین شکل، بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه های ستادها در نمایشگاه هفته پژوهش انجام شد. این برنامه شامل ارائه گزارش ها، کتاب ها، پوسترها و بروشورها، نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی است.

مجموعه ستادهای دبیرخانه شورای عالی عتف، 5 کتاب، 11 گزارش، 5 کارگاه آموزشی، 6 نشست تخصصی، 1 پنل، 22 پوستر، 1 استند و 25 بروشور تاکنون آماده ارائه در نمایشگاه هفته پژوهش دارد.

گفتنی است نمایشگاه هفته پژوهش از 23 آذرماه لغایت 26 اذرماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

۸ آذر ۱۳۹۴ ۱۱:۴۰
روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف |
تعداد بازدید : ۱۷,۳۲۶