اخبار

سومین جلسه هم اندیشی دبیران علمی ستادهای دبیرخانه شورای عالی عتف برگزار می شود

سومین جلسه هم اندیشی دبیران علمی ستادهای دبیرخانه شورای عالی عتف برگزار می شود
سومین جلسه هم اندیشی دبیران علمی ستادهای دبیرخانه شورای عالی عتف، روز چهارشنبه، 18 شهریورماه در ساختمان دبیرخانه شورای عالی عتف برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، سومین جلسه هم اندیشی دبیران علمی ستادهای این دبیرخانه در روز چهارشنبه، مورخ 18 شهریورماه 1394، در محل دبیرخانه شورای عالی عتف، برگزار می شود.

مهدی پاکزاد، مدیر امور ستادهای دبیرخانه شورای عالی عتف، در گفتگو با روابط عمومی این دبیرخانه، گفت: دستورکار این جلسه در دو مورد خلاصه می شود؛ اول، ارائه خلاصه گزارش عملکرد ستادهای دبیرخانه توسط دبیران علمی ستادها و دوم،احصای اقدامات مشترک ستادها و برنامه ریزی جهت اقدام.

او درباره اعضای دعوت شده به این نشست نیز گفت: کلیه دبیران محترم ستادها به این نشست دعوت شده اند که از آن جمله می توان به آقای دکتر کاظمی، دبیر ستاد تجاری سازی و شرکت های دانش بنیان؛ آقای دکتر سجادی فر، دبیر ستاد طرح های کلان آموزش، پژوهش و فناوری؛  آقای دکتر علیزاده، دبیر ستاد آینده نگاری و اولویت گذاری؛ آقای دکتر ملکی، دبیر ستاد نظام یکپارچه پایش و ارزیابی؛ آقای مهندس زرنوخی، دبیر ستاد اقتصاد علم، فناوری و نوآوری اشاره کرد. پاکزاد در ادامه افزود: آقای مهندس کاظمی، معاون اجرایی دبیرخانه شورای عتف نیز در این نشست حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

 

۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ۱۴:۲۲
روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف |
تعداد بازدید : ۱۰,۶۱۰