اخبار

تشکیل کمیته راهبری درجهت همراستا سازی فعالیت‌های نهادهای مرتبط در زمینه پایش و ارزیابی علم، فنّاوری و نوآوری

تشکیل کمیته راهبری درجهت همراستا سازی فعالیت‌های نهادهای مرتبط در زمینه پایش و ارزیابی علم، فنّاوری و نوآوری
برنامه‌های ستاد نظام یکپارچه پایش و ارزیابی علم، فنّاوری و نوآوری، در جهت همراستا سازی فعالیت‌های نهادهای مرتبط در زمینه ارزیابی و پایش علوم، فنّاوری و نوآوری کشور به دبیرخانه اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات وفنّاوری از ستاد نظام یکپارچه پایش و ارزیابی علم، فنّاوری و نوآوری ، با توجه به اینکه دستگاه‌ها و نهادهای متعددی مانند وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری، وزارت بهداشت،درمان وآموزش پزشکی، معاونت علمی و فنّاوری ریاست جمهوری، شورای عالی عتف و شورای عالی انقلاب فرهنگی همزمان فعالیت ارزیابی و پایش، علم و فنّاوری را برعهده دارند، دبیرخانه در نظر دارد بمنظور همراستاسازی این دستگاه‌ها و نهادها در زمینه ارزیابی و پایش،کمیته راهبری را با حضور مسئولان نهادهای ذی ربط تشکیل دهد.

دراین راستا جلسه ای با حضور مهندس کاظمی، معاون اجرایی دبیرخانه شورای عالی عتف و دکتر ملکی، دبیر ستاد پایش و ارزیابی نوآوری، علم و فنّاوری کشور در محل دبیرخانه شورای عالی عتف برگزار شد.

در این جلسه که به نقد و بررسی برنامه ستاد مذکور در خصوص تشکیل کمیته راهبری می‌پرداخت، پس از بحث و گفتگو پیرامون برنامه‌های این ستاد، مقرر گردید در جلسه آینده، ستاد پایش و ارزیابی برنامه‌های نهایی خویش را به دبیرخانه ارائه دهد.

 

 

انتهای پیام
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۷:۵۳
روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف |
تعداد بازدید : ۳,۲۴۲