اخبار

24 فروردین؛ بازگشایی سامانه مدیریت اطلاعات تحقیقاتی (سمات ملی)

24 فروردین؛ بازگشایی سامانه مدیریت اطلاعات تحقیقاتی (سمات ملی)
سامانه سمات ملّی برای ورود اطلاعات سال 93، به مدت سه هفته از بیست و چهارم فروردین الی 18 اردیبهشت ماه آماده بارگذاری اطلاعات می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فنّاوری، مهندس کاظمی، معاون اجرایی دبیرخانه شورای عالی عتف، از برگزاری جلسه ای با پژوهشگاه علوم و فنّاوری اطلاعات ایران (ایرانداک) در راستای اجرایی سازی ماده 56 قانون الحاقی برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) در خصوص تخصیص یک درصد از اعتبارات دستگاه‌ها در امور پژوهش خبر داد.

کاظمی گفت: سامانه سمات ملی از 24 فروردین شروع به کار می‌کند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: برای ورود اطلاعات دستگاه‌ها در خصوص طرح های پژوهشی سال 93، نام کاربری و رمز عبور نمایندگان دستگاه‌ها که در سال گذشته اخذ گردیده معتبر است.

معاون اجرایی دبیرخانه شورای عالی عتف در خصوص ورود اطلاعات سال 94 اظهار داشت: تغییرات مورد نظر در سامانه سمات ملّی اعمال شده و اوایل خرداد قابل بهره برداری خواهد شد.

وی افزود: دستورالعمل‌ اجرایی ماده قانونی فوق الذکر در کمیسیون دائمی تصویب شده است و در دستور جلسه آینده شورای عالی عتف برای تصویب نهایی قرار گرفته  که پس از تصویب به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌گردد.

انتهای پیام

۲۳ فروردین ۱۳۹۴ ۱۰:۰۶
روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فنّاوری |
تعداد بازدید : ۴,۳۰۲